Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.07.2013 14:54 - Нумерология
Автор: musaa Категория: Други   
Прочетен: 1549 Коментари: 3 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Не отговарям на глупави въпроси. Аз съм Нумеролог и отговарям на всеки който поиска да разбере нещо за себе си, да разреши проблем, да продължи на пред, всеки който пожелае можете да ми остави неговата рж-дата а аз ще ви отговоря тогава когато имам свободно време, така ще си спестите ходенето по гледачки и магове от които место да ви помогнат ще гледат да ви вземат парите и да ви натоварят със хиляди проблеми а така место да си помогнете вие ще си навредите искам да отбележа помогнала съм на много хора и това ми доставя удоволствие. Всичко което ви интересува ще ви струва напълно безплатно и досто верно!  Чакам ви!image


Тагове:   две,   ТРИ,   едно,


Гласувай:
5


Вълнообразно


Предишен постинг

1. freeoldmen - И по какъв начин помагате на хора...
12.07.2013 21:17
И по какъв начин помагате на хората?
Не се шегувам, винаги ми е било интересно какво кара хората да ходят по врачки. Дори имам лични впечатления, моята баба, лека и пръст, гледаше на кафе. Не взимаше пари, и в продължение на дълги години имаше доста хора, повечето интелигентни, които се ползваха от нейните услуги.
цитирай
2. musaa - Когато човек се намира безизходица ...
13.07.2013 12:30
Когато човек се намира безизходица и остане без работа а и дари когато се разболее и куб други проблеми тогава търси помощ,търси начин как да се избави от проблемите си и как да ги реши, а последната надежда ни остава да отидем на врачка, или на психолог. Тогава ние търсим контакт,търсим някой да ни чуе и разбере а и също така да ни помогни. Ключът на нашите проблеми е да не падаме духом и да си вярваме така силно че и вселената да ни помогне! А аз въздействам положително на хората като им помагам как да си разрешат проблемите и по кой път да тръгнат око нямат такъв а на мен за това ми служат числата.
цитирай
3. angelova1 - Когато не знаеш по кой път да поемеш
13.11.2013 20:37
Бих искала да попитам когато човек е объркан каква е съдбата му, имам предвид има много неща, които умея, но не мога да преценя с какво да се занимавам, можете ли в този случай да насочите човек : )
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: musaa
Категория: Други
Прочетен: 8413
Постинги: 2
Коментари: 5
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930